برنامه گرامی داشت از روز جهانی محصل

برنامه گرامیداشت از روز جهانی محصل روز دوشنبه 29 عقرب سال 1402 در سالن اجتماعات ساختمان برچی با حضور دکتر محمد یحیی بلاغت ( معاونت علمیتدریسی ) محمد داود فروتن ( ریاست دانشکده کامپیوتر ساینس )، اساتید و محصلین دانشکده های کامپیوتر ساینس و انجینیری برگزار گردید.

در نخست برنامه با تلاوت چند از کلام الله مجید توسط آقای شعیب صدیقی آغاز گردید و سپس دکتر محمد یحیی بلاغت سخنان خویش را پیرامون روز محصل ایراد نمودند. ایشان بیان داشتند که دانشجویان نقش مهمی در پیشرفت جامعه و کشور دارند بدین لحاظ مسئولین دانشگاه کاتب از هیچ تلاشی در این قسمت دریغ نخواهند کرد. ایشان در ادامه گفتند که طی سال های اخیر دانشگاه کاتب توانسته است با برنامه ریزی های منظم سهم خویش را در قسمت پیشرفت سطح علمی در کشور ایفا نماید و در ادامه ایشان به این موضوع اشاره نمودند که هدف اصلی و مهم دانشگاه کاتب تقدیم نمودن محصلین کارآفرین به جامعه می باشد.

در قسمت بعدی برنامه استاد محمد داود فروتن نیز سخنان خویش را پیرامون روز جهانی محصل بیان نمودند، ایشان ضمن بیان چالش ها و مشکلات فراوان تحصیلی در گذشته که دانشجویان با آن مواجه بودند ولی در حال حاضر با توجه به امکانات امروزی فضای خوب اکادمیک برای محصلین ایجاد گردیده تا از این فرصت ها استفاده نمایند و سهم خویش را در پیشرفت کشور اداء کنند. در ادامه ایشان از برنامه های دانشکده کامپیوتر ساینس برای ایجاد سهولت های بیشتر، برگزاری ورکشاپ ها، سمینارها و سایر برنامه های مرتبط به رشته کامپیوتر ساینس نیز صحبت نمودند.

در ادامه برنامه طبق اجندا برنامه طنز نیز که توسط محصلین دانشکده های کامپیوتر ساینس و انجنیری ترتیب گردیده، بود اجراء شد و موجب خوشحالی حاضرین در تالار گردید. سپس اساتید حاضر با تقدیر از محصلین برتر دانشکده های کامپیوتر ساینس و انجینیری، محصلین تیم تخنیک ICPC، تیم قهرمان در چهاردهمین دور مسابقات فوتسال کاتب و همچنان از همکاری محصلین در قسمت برگزاری بوت کمپ های آزمایشی جهت برگزاری مسابقات ICPC تقدیر به عمل آوردند و به هر یک از محصلین مذکور سرتفیکت نیز اهدا گردید. برنامه با گرفتن عکس های یادگاری به پایان رسید

0 0 votes
Article Rating

Sharing



چاپ
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

2024-04-28