از روز محصل در دانشکده انجنیری و کامپیوتر ساینس دانشگاه کاتب تجلیل به عمل آمد

محفل تجلیل از روز محصل در تاریخ یکشنبه دوم قوس ۱۳۹۹ با حضور اساتید و محصلان دانشکده انجینیری و کامپیوتر ساینس شعبه مرکزی و برچی دانشگاه کاتب در سالن اجتماعات شعبه برچی برگزار گردید.
این برنامه با تلاوت آیاتی از قران کریم و سرود ملی شروع شد و در ادامه استاد باباعلی صفری سرپرست دانشکده با تبریک روز محصل به دانشجویان ، از آمادگی کامل دانشکده و دانشگاه جهت برگزاری دروس به صورت مجازی و انلاین خبر داد و اعلام نمود که با توجه به برگزاری موفق سمستر قبل به صورت مجازی، این سمستر هم تمام مشکلات محصلان (دسترسی به اینترنت و برق، دسترسی به مواد درسی با کیفیت، دسترسی به استاد و پاسخ گویی به سوالات درسی ، مشکلات مالی و قسط بندی فیس و . . ‌) در نظر گرفته شده و تدابیر لازم برای برطرف کردن آنها سنجیده شده است و به محصلان این اطمینان را دادند که طبق فیصله های وزارت تحصیلات عالی شرایط لازم و مناسب را برای ادامه تحصیل آنها فراهم مینمایند.
برنامه با خوانش مقاله، ارایه سمینار علمی تحت عنوان DSC، اجرای برنامه طنز و موسیقی و برش کیک ادامه یافت
و همچنین دستاورد های شفاخانه کاتب توسط آقای افضلی بیان شد و تحفه شفاخانه طبی کاتب که شامل ارایه خدمات درمانی توسط متخصصان با تجربه، با کمترین فیس و ارایه تخفیف ۲۵ فیصدی برای محصلان و یا اعضای درجه یک فامیل آنها به عنوان بیمه صحی مطرح گردید
در ادامه ریس انجمن محصلین دانشکده انجینیری و کمپیوتر ساینس، جناب عنایت الله بیانی ساختار و اعضای انجمن را معرفی نموده و فعالیت های این انجمن را توسط کلیپ ویدیویی تشریح نمودند.
و در اخیر با تقدیر از محصلین نخبه هر صنف و تقدیر از اعضای انجمن محصلین این محفل پایان یافت .
 
0 0 votes
Article Rating

Sharing



چاپ
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

2024-03-29