از روز دانشجو در دانشکده کامپیوتر ساینس دانشگاه کاتب تجلیل به عمل آمد

روز جهانی دانشجو به تاریخ 28 ماه عقرب سال 1397 توسط دانشکده کامپیوتر ساینس و انجینیری در سالن اجتماعات شعبه برچی برگزار گردید.
در این برنامه به شمول اشتراک تعداد زیادی از محصلین از شعبه برچی و شعبه مرکزی و فامیل های محصلین برتر برگزار گردید. همچنین این برنامه مهمانان ویژه ای از قبیل : هیات محترم وزارت مخابرات آقای عبدالمتین هجران رییس تکنالوژی معلوماتی و نو آوری و تعدادی دیگر از ریاست های مربوطه وزارت مخابرات ، معاونین محترم دانشگاه ، ریاست دانشکده و اساتید گرانقدر دانشکده برگزار گردید. که در این برنامه در نخست ریاست دانشکده دکتر محمد ناظم جعفری ضمن عرض خوش آمدگویی به محصلین و خانواده های محصلین و مهمانان دانشکده کامپیوتر ساینس و انجینیری را به معرفی گرفته و در مورد اهداف

از روز دانشجو  از روز دانشجو

اصلی دانشکده و همچنان دیدگاه و ماموریت دانشکده معلومات داده و محصلین را به ارتقا سطح علمی تشویق کردند.
در قسمت بعدی برنامه استاد رویین مسول تضمین کیفیت دانشگاه در مورد برنامه تضمین کیفیت و اعتبار دهی دانشگاه به محصلین معلومات داده و محصلین را از کار های این بخش آگاه ساخته و روز جهانی محصل را به تمامی محصلین و فامیل های محصلین برتر تبریک گفتند.
در قسمت بعدی این برنامه بعد از سخنرانی محترم عبدالمتین هجران و عرض تبریک ایشان برای تمامی محصلین از هیات محترم وزارت مخابرات تقدیر به عمل آمده و بعد از آن کارمندان اداری این دانشکده توسط ریاست دانشکده مورد تقدیر قرار گرفته و برایشان لوح تقدیر اهدا گردید. در انتهای برنامه جشن با دادن لوح تقدیر و هدیه به محصلین برتر سمستر های مختلف و اجرای برنامه های شاد دیگر به پایان رسید.

از روز دانشجو  از روز دانشجو

0 0 votes
Article Rating

Sharing



چاپ
Subscribe
Notify of
guest

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

2024-04-16